Projekt analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku – Bc. Romana BARTOŠÍKOVÁ
Bc. Romana BARTOŠÍKOVÁ
Master's thesis
Projekt analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku
The project of analytical support of educational courses implementation for effective management of company´s economics
Anotácia:
Diplomové práce se zabývá řešením projektu analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku. První část práce je věnována konfrontaci idejí, hypotéz a dostupných literárních pramenů. Zaměřuje se na databázový marketing, řízení obchodních procesů (CRM), telemarketing a v neposlední řadě ukazuje na potřebu vzdělávání. Další díl diplomové práce uvádí diagnózu projektu …viacAbstract:
This diploma work deals with the method of solution in the project of analytical support of educational courses implementation for effective management of company{\crq}s economics. The first part of this work is devoted in confrontation of ideas, hypothesis and accessible literary sources. It intends on database marketing, conducting of business process, telemarketing and last but not leat shows the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zverejniť od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1407
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTOŠÍKOVÁ, Romana. \textit{Projekt analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/sls3ha/.
Jak správně citovat práci
BARTOŠÍKOVÁ, Romana. Projekt analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Enterprise Economics
Práce na příbuzné téma
-
Návrh firemní databáze zákazníků
Radim Měřička -
Návrh firemní databáze zákazníků
Radim Měřička -
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Patrik Juránek -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.
Ivana PETŘÍKOVÁ -
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
Martina Kusebauchová -
Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti
Jaroslav KLAMERT -
Trendy v oblasti podnikových CRM
Josef Kaňka