Helena Pospíšilová

Bachelor's thesis

Customer journey od autora ke čtenáři

Customer Journey from Author to Reader
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey od autora ke čtenáři. Cílem práce je zjistit, jaké motivátory vedou čtenáře k zakoupení knihy. V teoretické části jsou nadefinovány pojmy jako marketingová komunikace a marketingová strategie doplněné o specifikace pro knižní trh. Teoretická část práce také obsahuje popsání knižního trhu ČR. Je zde také uvedena metodika práce, která obsahuje …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of customer journey from author to reader. The aim of the thesis is to find out what motivators lead the reader to buy the book. The theoretical part defines terms such as marketing communication and marketing strategy complemented by specifications for the book market. The theoretical part of the thesis also contains a description of the Czech book market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pospíšilová, Helena. Customer journey od autora ke čtenáři. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe