Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion – Bc. Tereza Javorská
Bc. Tereza Javorská
Master's thesis
Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion
Planning of communications strategies for cultural centre Stadion
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a její aplikací v kulturním centru Stadion.Komunikační strategie je navržena tak, aby vybudovala silnější povědomí o společnosti a současně příliš nenavýšila její náklady. Práce vychází z teoretických metod a postupů, které jsou uvedeny v první části diplomové práce. Samotné plánování komunikačních kampaní je založeno na analýzách makroprostředí …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communications and its applications in the cultural centre Stadion. The communication strategy is concepted to build stronger awareness of the company, while its cost has not increased too. The work is based on theoretical methods and procedures that are listed in the first part of the thesis. The actual planning of communication campaigns is based on an analysis of …moreKeywords
Komunikace marketingová komunikace marketing guerilla marketing STEP analýza SWOT analýza Porterova analýza pěti sil segmentace trhu targeting positioning komunikační mix kulturní centrum Stadion. Communication marketing communication STEP analysis SWOT analysis Porter`s five forces analysis market segmentation communications mix cultural centre Stadion
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hvvmq/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Stadion, o. s. - nové brněnské kulturní centrum
Eva Kašpárková -
Návrh komunikační strategie pro překladatelskou společnost sídlící v Českých Budějovicích s celostátní působností.
Markéta Tůmová -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr