Marketingová strategie společnosti ZOOT – Michaela Renčová
Michaela Renčová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti ZOOT
Marketing strategy of the company ZOOT
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ZOOT. Společnost ZOOT je česká značka, která se primárně zaměřuje na prodej oblečení a módních doplňků. Společnost ZOOT funguje jako internetový obchod, ale má i své kamenné pobočky v Česku, na Slovensku a v Rumunsku. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti ZOOT, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a marketing strategy of the company ZOOT. ZOOT is a Czech e-shop which sells clothes and fashion accessories. This e-shop has also its own branches in the Czech republic, Slovakia and Romania. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company ZOOT, evaluate its effectiveness and make recommendations for improving current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jiří Mařík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Lukáš Krejča -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova