Michaela Renčová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti ZOOT

Marketing strategy of the company ZOOT
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ZOOT. Společnost ZOOT je česká značka, která se primárně zaměřuje na prodej oblečení a módních doplňků. Společnost ZOOT funguje jako internetový obchod, ale má i své kamenné pobočky v Česku, na Slovensku a v Rumunsku. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti ZOOT, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with a marketing strategy of the company ZOOT. ZOOT is a Czech e-shop which sells clothes and fashion accessories. This e-shop has also its own branches in the Czech republic, Slovakia and Romania. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company ZOOT, evaluate its effectiveness and make recommendations for improving current marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2016
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jiří Mařík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50152