Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s. – Bc. Tereza Augustová
Bc. Tereza Augustová
Master's thesis
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
Retail environment on the domestic market with a focus on the company LIDL Česká republika v. o. s.
Anotácia:
Diplomová práce má za cíl zhodnotit postavení diskontního řetězce LIDL Česká republika v. o. s. na tuzemském maloobchodním trhu. Analýza je zaměřena na zaměstnance společnosti, konkurenční prostředí na tuzemském maloobchodním trhu, společenskou odpovědnost a marketingové prostředí podniku. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. Sekundární data jsou čerpána z odborné …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on evaluating the position of the discount chain store LIDL Czech Republic v. o. s in the domestic retail market. The analysis pays special attention to the company emploees, the competition in the local market, the social responsibility and the company marketing environment. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and the practical part.The secondary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Olga Regnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AUGUSTOVÁ, Tereza. \textit{Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/sm4574/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost vybraného podniku a její vliv na zákazníka
Monika Michalová -
Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace
Lukáš Fric -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Karolína Becher -
Společenská odpovědnost ve sportovních organizacích
Petra Kvapilová -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Marek Svatoň -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Jakub Krákora -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Assiya Merezhepova -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova
Názov
Vložil
Vložené
Práva