Případová studie implementace programu Začít spolu v mateřské škole – Bc. Petra Dvořáková
Bc. Petra Dvořáková
Master's thesis
Případová studie implementace programu Začít spolu v mateřské škole
Case study of implementation of the program Step by Step in kindergarten
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zaváděním alternativního programu Začít spolu v běžné mateřské škole, které slouží k vytváření nové strategie předškolního vzdělávání a její naplňování. V teoretické části budou vymezeny např. pojmy humanizace školy, proměna mateřské školy v učící se organizaci, individualizace, osobnostně orientovaný model výchovy a vzdělávání, styly učení, kooperace, mentoring, kolegiální …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6018
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2019
- Supervisor: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
- Reader: PaedDr. Vladimíra Hornáčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Petra. \textit{Případová studie implementace programu Začít spolu v mateřské škole}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/smbi6s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights