Případová studie implementace programu Začít spolu v mateřské škole – Bc. Petra Dvořáková
Bc. Petra Dvořáková
Diplomová práce
Případová studie implementace programu Začít spolu v mateřské škole
Case study of implementation of the program Step by Step in kindergarten
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zaváděním alternativního programu Začít spolu v běžné mateřské škole, které slouží k vytváření nové strategie předškolního vzdělávání a její naplňování. V teoretické části budou vymezeny např. pojmy humanizace školy, proměna mateřské školy v učící se organizaci, individualizace, osobnostně orientovaný model výchovy a vzdělávání, styly učení, kooperace, mentoring, kolegiální …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
- Vedoucí: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Vladimíra Hornáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva