Ing. Anna Ortančíková

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia v společnosti Microsoft

Marketing communication of Microsoft company
Anotace:
V tejto bakalárskej práci sa budem zaoberať marketingovou komunikáciou a marketingovými mixami v spoločnosti Microsoft. Vďaka týmto pojmom a ich samostatným častiam je každá spoločnosť pôsobiaca na trhu schopná zvoliť správne prvky na reklamu pre spotrebiteľov, ktorých chce osloviť. Pri téme, ktorú som si zvolila legalizácia operačného systému, tomu tiež nebude ináč. Za vhodným výberom komunikácie …více
Abstract:
In meiner Kologiumsarbeit behandele ich das Thema Marketingkommunikation und Marketing-Mixen in Microsoft-Gesellschaft. Dank diesem Wortbedeutungen und deren eigenständigen Elementen, ist jeder Gesellschaft die auf dem Markt wirkt auch in der Lage, die richtigen Elemente für eine wirksame Werbung auslesen, um gewünschten Verbraucher gezielt anzusprechen. Ein breites Spektrum von Marketingformen und …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance