Emotiveness in Printed Advertisements. Based on Discourse Analysis of Inflight Magazines. – Bc. Petr Mařák
Bc. Petr Mařák
Diplomová práce
Emotiveness in Printed Advertisements. Based on Discourse Analysis of Inflight Magazines.
Emotiveness in Printed Advertisements. Based on Discourse Analysis of Inflight Magazines.
Anotace:
Práce se zabývá jemnými technikami přesvědčování v palubních časopisech British Airways. Spočívá v pragmatické kvalitativní analýze vybraného korpusu reklamních textů s důrazem na řečové akty, deiktické výrazy a implikaturu. Zkoumá, jak se tyto jevy podílejí na zvýšení emotivnosti jednotlivých reklam.Abstract:
The diploma thesis investigates subtle techniques of persuasion employed in British Airways inflight magazines. It consists in a pragmatic qualitative analysis of the selected corpus of printed advertisements. It focuses on speech acts, deictics and implicature. The goal is to determine how these phenomena contribute to emotiveness of individual advertisements.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nni34/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.