TVORBA ZVUKU NA VIOLONCELLO A HRACÍ TECHNIKY – Ladislav Mariaš
Ladislav Mariaš
Diplomová práce
TVORBA ZVUKU NA VIOLONCELLO A HRACÍ TECHNIKY
THE CREATION OF A SOUND ON A CELLO AND ITS PLAYING TECHNIQUES
Anotace:
Cílem této diplomové práce je obohatit jak violoncellisty, tak ostatní lidi z různých nejen s hudbou spojených profesí o nedílné součásti spjaté s violoncellem a hrou na violoncello. Popsat, jak vzniká zvuk, jak se na violoncello zvuk tvoří, vysvětlit herní principy a hrací techniky. Vše z výše popsaného vysvětlit nejen odborně, ale popsat tak, aby bylo vše od základu pochopeno i violoncellem „nepolíbeným …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to enrich cellists and educate nonprofessionals from various backgrounds, who might be working in the music industry, about the integral part associated with the cello and cello playing. The first part deals with the topic of sound, it starts with the description how is sound produced, and how is the sound created on the cello. The second part explains playing principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18723
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Mikael ERICSSON
- Oponent: Miroslav PETRÁŠ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Violoncello
Práce na příbuzné téma
-
Strunné nástroje v rockové hudbě, tvorba tónu a jejich snímání
Šimon Fuxa -
Vokální tvorba Pavla Haase se zaměřením na písňový cyklus Sedm písní v lidovém tónu
Linda Kunclová -
Philippe Gaubert: Tvorba pre flautu a klavír z interpretačno-estetického hľadiska
Simona Pingitzer -
Telesné a psychické faktory ovplyvňujúce tvorbu tónu v opernej technike
Natália Zmrhalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva