Fenomén "BookTube & Bookstagram" jako marketingový nástroj v rámci knižního trhu – Bc. Kateřina BÍNOVÁ
Bc. Kateřina BÍNOVÁ
Bachelor's thesis
Fenomén "BookTube & Bookstagram" jako marketingový nástroj v rámci knižního trhu
Phenomenon 'BookTube & Bookstagram' as a Marketing Tool within Book Market
Anotácia:
Předkládaná bakalářská diplomová práce se zabývá knižními influencery působícími na platformách BookTube a Bookstagram a skutečností, jak tyto informují a ovlivňují uživatele ze široké veřejnosti v rámci výběru knižních titulů. Předkládaná práce hodnotí, jaký vliv mají tito čeští i zahraniční knižní influenceři na marketing v rámci knižního trhu. Výzkum je založen na datech obdržených prostřednictvím …viacAbstract:
The presented bachelor's thesis deals with book influencers operating on the BookTube and Bookstagram platforms and the fact how booktubers and bookstagrammers inform and influence social media users from the general public in the selection of book titles. The thesis evaluates the influence of the Czech and foreign book influencers on marketing within the book market. The research is based on data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Jiřina Šmejkalová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍNOVÁ, Kateřina. Fenomén "BookTube & Bookstagram" jako marketingový nástroj v rámci knižního trhu. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Philology for News Media Editors
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Barbora HOLEŠOVÁ -
Knižní influencerství
Veronika Kubecová
Názov
Vložil
Vložené
Práva