Fenomén "BookTube & Bookstagram" jako marketingový nástroj v rámci knižního trhu – Bc. Kateřina BÍNOVÁ
Bc. Kateřina BÍNOVÁ
Bakalářská práce
Fenomén "BookTube & Bookstagram" jako marketingový nástroj v rámci knižního trhu
Phenomenon 'BookTube & Bookstagram' as a Marketing Tool within Book Market
Anotace:
Předkládaná bakalářská diplomová práce se zabývá knižními influencery působícími na platformách BookTube a Bookstagram a skutečností, jak tyto informují a ovlivňují uživatele ze široké veřejnosti v rámci výběru knižních titulů. Předkládaná práce hodnotí, jaký vliv mají tito čeští i zahraniční knižní influenceři na marketing v rámci knižního trhu. Výzkum je založen na datech obdržených prostřednictvím …víceAbstract:
The presented bachelor's thesis deals with book influencers operating on the BookTube and Bookstagram platforms and the fact how booktubers and bookstagrammers inform and influence social media users from the general public in the selection of book titles. The thesis evaluates the influence of the Czech and foreign book influencers on marketing within the book market. The research is based on data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jiřina Šmejkalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÍNOVÁ, Kateřina. \textit{Fenomén ''BookTube \&{} Bookstagram'' jako marketingový nástroj v~rámci knižního trhu}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/smekjl/.
Jak správně citovat práci
BÍNOVÁ, Kateřina. Fenomén "BookTube & Bookstagram" jako marketingový nástroj v rámci knižního trhu. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Barbora HOLEŠOVÁ -
Knižní influencerství
Veronika Kubecová
Název
Vložil
Vloženo
Práva