Stanislav Sekela
Bakalářská práce
Stylizace charakterů v animaci
Stylization of characters in animation
Anotace:
Abstrakce(ve smyslu zjednodušení) a hyperrealismus jsou protipóly, které s sebounesou určitá specifika ve vyjadřování. Oba směry mají své možnosti z hlediskadramatické srozumitelnosti. V této práci chci zkoumat možnosti charakterové animace v souvislosti s míroupopisnosti postav, od jednoduchých po hyperrealistické. Dále pak v souvislosti svýtvarnou formou, co která umožňuje a kde jsou naopak její …víceAbstract:
Abstraction (in meaning of simplification) and realism are opposites, which involvecertain specifics in the comprehensibility. Both directions have their options interms of dramatic clarity. In this work I want to research the possibilities of character animation in relationto the degree of descriptiveness of characters, from simple hyper-realistic.Furthermore, in the context of the visual forms, what …víceKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
filmová animaceKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
filmové postavyKlíčová slova
animovaný filmObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2015
- Vedoucí: Jan KLOS
- Oponent: Aurel KLIMT
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Hermína Týrlová a animace ve filmových ateliérech ve Zlíně
Šárka Hluštíková -
Animace a Virtuální Realita
Bára Anna Stejskalová -
Využití 3D Animace mimo filmový průmysl
Lukáš Přikryl