Bc. Vladimír Mlynarovič

Bakalářská práce

Jednanie s klientom - Formy prevencie a riešenia konfliktu s klientom

Forms of prevention and resolution of conflict with client
Abstract:
A conflict is defined as a substantial part of sensed reality. It can be found in communication, it goes along with our business activities and mainly influences success of business negotiations. Theoretical and consecutive managing of conflicts provides us with the real possibility to control mutual relationships with customers. However the key of success is not only in a strategy of solving conflict …více
Abstract:
Konflikt je definovaný ako významná súčasť vnímanej reality. Objavuje sa v komunikácii, sprevádza nás obchodnými činnosťami. Výraznou mierou ovplyvňuje úspech alebo neúspech obchodných jednaní. Teoretické a následne aj praktické zvládnutie konfliktov v praxi nám dáva reálnu možnosť riadiť vzájomné vťahy so zákazníkmi. Podstata úspechu však nespočíva len v stratégii riešenia konfliktných situácií. Prioritnou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management