Elizaveta Shapkina
Bachelor's thesis
Revenue management techniques
Revenue management techniques
Abstract:
Abstrakt SHAPKINA, Elizaveta. Techniky správy příjmů. [Bakalářská diplomová práce] Vysoká škola hotelová v Praze. Praha: 2015. Celkový počet stran: 67. Správa příjmů v odvětví pohostinství je poměrně mladé odvětví. Cílem výzkumu je definovat, techniky řízení příjmů a aplikovat jejich praktické využití v hotelnictví. Základem výzkumu této práce bylo shromáždění dat v hotelu Intercontinental Praha, jehož …moreAbstract:
Abstract SHAPKINA, Elizaveta. Revenue management techniques. [Bachelor dissertation] Institute of Hospitality Management in Prague. Prague: 2015. Total number of pages: 67. Revenue management in hospitality industry is relatively young industry. The research aim is to investigate the revenue management techniques and introduce the practical application of them in hotel environment. The research for …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13214/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Václav Matějka
- Reader: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in English)
Theses on a related topic
-
Uplatňování výdajů procentní sazbou z příjmů jako jeden z nástrojů daňové optimalizace
Olga BATLINEROVÁ -
Využití revenue managementu v hotelnictví
Michael Studnička -
Revenue management ubytovacích zařízení ČR
Olga KOČKOVÁ -
Revenue management hotelového řetězce
Mariana Magnusová -
Risk a revenue management v hotelnictví
Petr Lžičař -
Využití revenue managementu ve vybraném butikovém hotelu
Tereza Lisá -
Použití revenue managementu v hotelnictví
Evgeniya Efremova -
Využitie revenue managementu vo vybranom kongresovom hoteli
Radka Lachová