Bc. Jan Tříška
Master's thesis
Perspektiva informačního průmyslu
Perspective of Information Industry
Anotácia:
Práce začíná teoretickou částí, v níž je zahrnut stručný popis vývoje internetu a počátky internetové publicistiky. Dále jsou uvedeny základní charakteristiky webové redakce a marketingové nástroje používané k propagaci a publikování na webu. V praktické části je shrnuta současná situace webových redakcí v České republice a struktura jejich fungování. Následující výzkum pak rozebírá perspektivy a tendence …viacAbstract:
The paper begins with the theoretical part, which consists of a brief summary of the evolution of the Internet and the origins of online journalism. Further, the main characteristics of web editorial office, and marketing tools used for online promotion are described. The practical part depicts the current situation and functioning of online journalism in the Czech Republic. The subsequent research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5588/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedúci: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Průmysl 4.0: Perspektiva řízení lidských zdrojů
Veronika Bučková -
Příprava mapových listů III. vojenského mapování pro publikování na webu
Eva HABRYCHOVÁ -
Building Digital Designer Portfolio Using Web Publishing Tools
Iulia Shkatova -
Design and development of a web application for archiving and publishing image documentation in orthopaedics
Adam Kollár -
Marketingová strategie pro společnost DCD Publishing s.r.o.
Natálie Pallová -
Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image
Nikola Valuchová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Analýza desktop publishing nástrojů a aplikace vybraného softwaru
Lukáš Kopecký