Telemarketing and online sales promotions of Allianz products – Radka KALUSOVÁ
Radka KALUSOVÁ
Bachelor's thesis
Telemarketing and online sales promotions of Allianz products
Telemarketing and online sales promotions of Allianz products
Abstract:
This bachelor thesis deals with telemarketing and its practical use during selling of products and services. In my thesis I would like to demonstrate that direct marketing plays an important role in the search of new distributional channels and in acquiring new opportunities for sales. I introduced the illustration of principles of telemarketing in the example of the company Allianz Direct. This method …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá telemarketingem a jeho praktickým využitím při prodeji výrobků a služeb. V této práci chci ukázat, že přímý marketing má v dnešní době důležitou úlohu při hledání nových distribučních cest a pro získání dalších možností prodeje. Názorné přiblížení principů telemarketingu v praxi jsem v práci uvedla na příkladu společnosti Allianz Direct. Uvedený způsob prodeje lze velmi …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
19533
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Dagmar Svobodová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALUSOVÁ, Radka. Telemarketing and online sales promotions of Allianz products. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
Natálie Mohamadová -
Motivace pracovníků call centra
Vendula Furdová -
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Magdaléna Jurušová -
Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
Kristýna Kroupová -
Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance
Vítězslava Podařilová