Radka KALUSOVÁ

Bachelor's thesis

Telemarketing and online sales promotions of Allianz products

Telemarketing and online sales promotions of Allianz products
Abstract:
This bachelor thesis deals with telemarketing and its practical use during selling of products and services. In my thesis I would like to demonstrate that direct marketing plays an important role in the search of new distributional channels and in acquiring new opportunities for sales. I introduced the illustration of principles of telemarketing in the example of the company Allianz Direct. This method …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá telemarketingem a jeho praktickým využitím při prodeji výrobků a služeb. V této práci chci ukázat, že přímý marketing má v dnešní době důležitou úlohu při hledání nových distribučních cest a pro získání dalších možností prodeje. Názorné přiblížení principů telemarketingu v praxi jsem v práci uvedla na příkladu společnosti Allianz Direct. Uvedený způsob prodeje lze velmi …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier: 19533

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Dagmar Svobodová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KALUSOVÁ, Radka. Telemarketing and online sales promotions of Allianz products. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe