Možnosti a omezení obchodu prostřednictvím elektronických sítí – Bc. Ondřej Fabian
Bc. Ondřej Fabian
Master's thesis
Možnosti a omezení obchodu prostřednictvím elektronických sítí
Possibilities and restrictions on trade through electronic networks
Abstract:
Tato práce ukáže a vysvětlí čtenáři, co se skrývá pod pojmem elektronické obchodování, především z pohledu e-shopu. Jaké možnosti toto odvětví nabízí, a zároveň jaká úskalí může skrývat. Kromě toho práce porovnává elektronické obchodování s obchodováním v reálném životě (kamenné prodejny) v určitých sektorech (obchody s elektronikou, oblečením a kosmetikou). Podklady pro práci jsou získány osobními …moreAbstract:
This thesis shows and explains to readers what is meant by the term e-commerce, especially from the perspective of eshop. What this sector offers and what hidden problems are. In addition of this, the work compares e-commerce with trading in real life (physical stores) in certain sectors (stores of electronics, clothing and cosmetics). Data of this work are obtained by personal interviews with owners …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n7e8q/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Evžen Staněk
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Elektronické obchodování v ČR
Darya Krauchanka -
Právní aspekty elektronického obchodování
Alexandra PRAJZLEROVÁ -
Některé aspekty mezinárodního elektronického obchodu se zřetelem k placení
David Netušil -
Elekronické obchodování v ČR
Darya Krauchanka -
Komparace postojů zákazníků nakupujících oblečení v kamenných prodejnách a na internetu
Alexandra Mizerová -
Rozvoj maloobchodu s autodoplňky na internetu
Veronika Čípová -
Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
Barbora Štěpánková