Možnosti a omezení obchodu prostřednictvím elektronických sítí – Bc. Ondřej Fabian
Bc. Ondřej Fabian
Diplomová práce
Možnosti a omezení obchodu prostřednictvím elektronických sítí
Possibilities and restrictions on trade through electronic networks
Anotace:
Tato práce ukáže a vysvětlí čtenáři, co se skrývá pod pojmem elektronické obchodování, především z pohledu e-shopu. Jaké možnosti toto odvětví nabízí, a zároveň jaká úskalí může skrývat. Kromě toho práce porovnává elektronické obchodování s obchodováním v reálném životě (kamenné prodejny) v určitých sektorech (obchody s elektronikou, oblečením a kosmetikou). Podklady pro práci jsou získány osobními …víceAbstract:
This thesis shows and explains to readers what is meant by the term e-commerce, especially from the perspective of eshop. What this sector offers and what hidden problems are. In addition of this, the work compares e-commerce with trading in real life (physical stores) in certain sectors (stores of electronics, clothing and cosmetics). Data of this work are obtained by personal interviews with owners …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n7e8q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Elektronické obchodování v ČR
Darya Krauchanka -
Právní aspekty elektronického obchodování
Alexandra PRAJZLEROVÁ -
Některé aspekty mezinárodního elektronického obchodu se zřetelem k placení
David Netušil -
Elekronické obchodování v ČR
Darya Krauchanka -
Komparace postojů zákazníků nakupujících oblečení v kamenných prodejnách a na internetu
Alexandra Mizerová -
Rozvoj maloobchodu s autodoplňky na internetu
Veronika Čípová -
Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
Barbora Štěpánková