Ing. Veronika Nazarčíková

Bakalářská práce

Ovlivňující prvky v reklamě

Inducing constituents in advertising
Anotace:
Má bakalářská práce s názvem „Ovlivňující prvky v reklamě“ obsahuje přehled vysvětlení pojmů, které se k tomuto tématu váží a to především marketing, psychologie reklamy a ovlivňující prvky. Teoretická část vychází z předpokladu, že pro tvorbu reklamy jsou nutné teoretické znalosti z oblasti reklamy a psychologie. Aplikační část začíná informacemi o reklamní agentuře, se kterou spolupracuji při tvorbě …více
Abstract:
My bachelor thesis entitled "Influencing elements in advertisement” summarizes explanation of the terms connected with the topic, especially marketing, psychology of advertising and influencing elements. The theoretical part is based on the assumption that the creation of advertisements is necessary for theoretical background in advertising and psychology. The application part starts with information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Lenka Hamouzová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní