Ovlivňující prvky v reklamě – Ing. Veronika Nazarčíková
Ing. Veronika Nazarčíková
Bakalářská práce
Ovlivňující prvky v reklamě
Inducing constituents in advertising
Anotace:
Má bakalářská práce s názvem „Ovlivňující prvky v reklamě“ obsahuje přehled vysvětlení pojmů, které se k tomuto tématu váží a to především marketing, psychologie reklamy a ovlivňující prvky. Teoretická část vychází z předpokladu, že pro tvorbu reklamy jsou nutné teoretické znalosti z oblasti reklamy a psychologie. Aplikační část začíná informacemi o reklamní agentuře, se kterou spolupracuji při tvorbě …víceAbstract:
My bachelor thesis entitled "Influencing elements in advertisement” summarizes explanation of the terms connected with the topic, especially marketing, psychology of advertising and influencing elements. The theoretical part is based on the assumption that the creation of advertisements is necessary for theoretical background in advertising and psychology. The application part starts with information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hp3g6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Lenka Hamouzová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní (stereotypy) prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Dominik Šlechta -
Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Pascal Gerhardt -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Natálie Hrčková -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Jakub Majerník -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich dopad na chování spotřebitelů majoritní společnosti
Veronika Novotná -
Ovlivňující prvky v reklamě
Zuzana Svědíková -
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
Radomír Čamek -
Ovlivňující prvky v reklamě
Markéta Rychnovská