Bc. Marie Kostková

Diplomová práce

Analýza francouzské učebnice Histoire-Géographie z hlediska mezipředmětových vazeb

Analysis of French text book Histoire-Géographie in the point of vue the
Anotace:
Současné kurikulum v České republice je založené na výkonovém standardu. Naplnění standardu je dosahováno pomocí různých výukových strategií, například rozvíjením kompetencí a dovedností, které vedou k získání znalostí, kterými je následně ověřovaný výkonový standard formulovaný očekávanými výstupy v Rámcovém vzdělávacím programu. Jedním z nástrojů progresivního přístupu ve zpracování kurikula je integrované …více
Abstract:
The current curriculum in Czech Republic is based on a performance standard. The fulfilment of the standard is achieved by various teaching strategies, for example by developing competences and skills that lead to the acquisition of knowledge, which verify the performance standard formulated by the expected outputs in the Framework Curriculum. One of the tools of the progressive approach in curriculum …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství zeměpisu pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy