Efektivnost spolupráce společnosti Adidas s vybraným umělcem při budování značky YEEZY – Jakub Sklenář
Jakub Sklenář
Bakalářská práce
Efektivnost spolupráce společnosti Adidas s vybraným umělcem při budování značky YEEZY
The effectiveness of Adidas' collaboration with the selected artist in building the Yeezy brand
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřená na problematiku celebrity endorsementu, konkrétně na spolupráci mezi společností Adidas a umělcem Kanye Westem, přičemž se věnuje budování značky Yeezy. Práce hodnotí její úspěšnost, efektivnost, ale také zkoumá dojmy, které zanechala na spotřebitele a jaký efekt měla na jejich nákupní chování. K tomu využívá dotazníkového šetření, jenž je zaměřené na vnímání celebrity endorsementu …víceAbstract:
The thesis focuses on the issue of celebrity endorsement, specifically the collaboration between Adidas and Kanye West, with a focus on building the Yeezy brand. The thesis evaluates its success and effectiveness, but also examines the impressions it has left on consumers and what effect it has had on their purchasing behaviour. To do so, it uses a questionnaire survey that focuses on the perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.