Martin Šolc

Bakalářská práce

Marketingová strategie při založení nové pobočky

Marketing strategy when setting up a new branch
Anotace:
Cílem práce je zpracovat marketingový návrh na rozšíření stávajících služeb, po předchozí analýze výchozí situace zvoleného podniku.
Abstract:
The main goal is to develop a marketing proposal for the expansion of existing services, after a previous analysis of the initial situation of the selected company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šolc, Martin. Marketingová strategie při založení nové pobočky. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku