Podnikatelská strategie hotelu IRIDA v Plzni, návrhy zlepšujících opatření – Nikola MARUŠOVÁ
Nikola MARUŠOVÁ
Bachelor's thesis
Podnikatelská strategie hotelu IRIDA v Plzni, návrhy zlepšujících opatření
Business strategy of the Irida hotel in Pilsen, suggestions of improving measures
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá konkrétním vybraným subjektem, jeho charakteristikou a poskytovanými službami. Cílem práce je analyzovat současnou situaci, okomentovat statistické údaje a porovnat subjekt s konkurencí. Nejvíce pozornosti je věnováno zlepšujícím opatřením, která by měla hotelu pomoci v jeho současné situaci. Práce obsahuje především praktickou část, doplněnou o část teoretickou. Teoretická …moreAbstract:
This thesis deals with specially selected specific subject, its characteristics and provided services. The aim of the thesis is to analyze current situation, comment on statistic data and to compare the subject with competing businesses. The author pays attention mainly to the improving measures that should help to the IRIDA hotel at present. The work includes mainly the practical part which is supplemented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
41793
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Česal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARUŠOVÁ, Nikola. \textit{Podnikatelská strategie hotelu IRIDA v Plzni, návrhy zlepšujících opatření}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/sn64vs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARUŠOVÁ, Nikola. Podnikatelská strategie hotelu IRIDA v Plzni, návrhy zlepšujících opatření. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Podnikatelská strategie vybrané firmy - případová studie
Filip Kopanica -
Návrh strategie pro rodinný podnikatelský subjekt
Šárka Dvořáčková -
Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření
Karolína VOJÍŘOVÁ -
Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření
Tereza BOUDOVÁ -
Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření
Lenka KLEKNEROVÁ -
Marketingová strategie resortu
Adéla Mojžíšová -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová