Faktory ovlivňující rozhodování o investicích do IS/ICT – Bc. Lenka Dobešová
Bc. Lenka Dobešová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující rozhodování o investicích do IS/ICT
Factors Influencing Decision-Making about IS/ICT Investments
Anotace:
Manažeři stále dělají neefektivní rozhodnutí o IS/ICT, i přes dlouholetou snahu o soulad strategie a informačních systémů. Navíc jen velmi málo studií zkoumá faktory ovlivňující strategický nesoulad v rozhodování o investicích do IS/ICT. Tato diplomová práce si proto klade za cíl vysvětlit, proč manažeři dělají rozhodnutí o investicích do IS/ICT, která nejsou v souladu se strategií. Problém je zkoumán …víceAbstract:
Managers still make ineffective IS/ICT decisions, despite decades of effort to align strategy and information systems. Moreover, very few studies examine the factors influencing strategic misalignment in IS investment decision-making. Therefore, this thesis aims to explain why managers make misaligned decisions about IS/ICT investments. The problem was investigated with a case study approach using …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b8y29/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Oponent: PhD Ahad Zareravasan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
Aidana Abdilkyzy -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Non-state actors and the EU: case study of the representation of selected development aid agencies in the EU decision-making process
Barbora Čechová -
Rozhodování o investicích do IS/ICT
Eduard Šiška