Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy – Martina ŠVÁROVÁ
Martina ŠVÁROVÁ
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy
Reader literacy as a pedagogical concept and the aim of literary teaching
Anotace:
Anotace Švárová, M.: Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy. Diplomová práce, České Budějovice 2009 Cílem diplomové práce je prezentovat sadu materiálů podporujících výuku, pro-věřených ve vyučovací praxi. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické, budou upevněny základní pojmy: čtenář, čtení s porozuměním, čtenářská gramotnost a jak ji posuzovat a …víceAbstract:
Annotation Švárová, M.: Leader literacy as a pedagogical koncept and the aim of literary teaching. Diploma dissertation, České Budějovice 2009. The goal of the thesis is to introduce the set of educational system supporting materials that have been proved in practice. The work is divided into two individual parts. In first theoretical unit are gathered several themes: a reader, reading with insight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2009
Zveřejnit od: 24. 4. 2009
Identifikátor:
13773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Daniel Bína, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVÁROVÁ, Martina. \textit{Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/sn9htv/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
ŠVÁROVÁ, Martina. Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-OV/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Vliv kyberkultury na čtenářskou/funkční gramotnost žáků
Jana VINTROVÁ -
Čtenářství a čtenářská gramotnost u žáků prvního stupně základních škol
Hana MAGEROVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků 2. stupně základních škol ve městě Dobruška
Tereza KRATOCHVILOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Úprava literárního textu a čtení s porozuměním u znevýhodněných čtenářů
Martina Lukášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva