Využití nástrojů IT v marketingové komunikaci – Matěj Kubín
Matěj Kubín
Bachelor's thesis
Využití nástrojů IT v marketingové komunikaci
Use of IT tools in marketing communication
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje navržení marketingové komunikace ŠKODA IT ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. V teoretické části je nejprve představen pojem marketing a marketingová komunikace, v následující části je popsán internet a jak je možné ho v marketingové komunikaci využívat. V kapitole využívání internetu v marketingové komunikaci jsou také podrobněji popsány nejpopulárnější sociální sítě v České …viacAbstract:
This bachelor's thesis focusses on design of marketing communication of ŠKODA IT in the company ŠKODA AUTO a.s. The theoretical part first introduces the concept of marketing and marketing communication, the following section describes the Internet and how it can be used in marketing communication. The chapter of using the Internet in marketing communication also describes in more detail the most popular …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubín, Matěj. Využití nástrojů IT v marketingové komunikaci. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Názov
Vložil
Vložené
Práva