Vybudování úspěšné značky cílené na mladou generaci – Jiří Haken
Jiří Haken
Bachelor's thesis
Vybudování úspěšné značky cílené na mladou generaci
Building a successful brand targeting at the young generation
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje proces vzniku značky a vytváření povědomí o ní u nově vzniklé firmy.V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy o značce, dále vysvětlen pojem brand building a popsané nástroje pro tvorbou značky. Vliv nákupního chování spotřebitelů je v teoretické části také vysvětlen.V praktické části jsou popsány nezbytné úkony při vzniku nové značky. Bylo provedeno dotazníkové šetření …viacAbstract:
This bachelor thesis analyzes the process of creation brand and also creating awareness about it in the newly merged company.The theoretical part explains the basic concepts of the brand, further explained the concept of brand building and the tools for creating brand. The influence of shopping behavior of consumers in the theoretical part is also explained.The practical part describes the steps required …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Operations
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání myslivosti z pohledu veřejnosti
Marie Pospíšilová -
Vnímání psychiatrických onemocnění laickou veřejností
Inka Šebelová -
Úroveň znalostí poskytování první pomoci u laické veřejnosti
Patricie Svobodová -
Dopady živočišné výroby na životní prostředí a jejich vnímání společností.
Zuzana MIKULKOVÁ -
Postoje veřejnosti členských států k Evropské unii
Tomáš Cerman -
Vnímání a postoje veřejnosti k projektu výstavby mezioceánského kanálu v Nicaragui
Martina Šmudlová -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Podnikatelský záměr založení nové oděvní značky
Rauan Bismildin
Názov
Vložil
Vložené
Práva