MgA. Ondřej Sikora

Bakalářská práce

Janáčkův máj z hlediska marketingu

Marketing aspects of Janacek may
Anotace:
Bakalářská práce „Janáčkův máj z hlediska marketingu“ se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů a komunikačních cest na konkrétním příkladu Mezinárodního hudebního festivalu Janáčkův máj, jakožto jednoho z festivalů klasické hudby v České republice.
Abstract:
Bachelor thesis “Marketing aspects of Janacek may” cops with the issues of marketing tools usage and the ways of communication with customers. These are demonstrated through the example of The International Music Festival Janacek May, one of the classical music festivals in The Czech Republic.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Jaromír Javůrek
  • Oponent: prof. PhDr. Jindra Bártová, doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/n6m1q/