MgA. Ondřej Sikora

Bachelor's thesis

Janáčkův máj z hlediska marketingu

Marketing aspects of Janacek may
Abstract:
Bakalářská práce „Janáčkův máj z hlediska marketingu“ se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů a komunikačních cest na konkrétním příkladu Mezinárodního hudebního festivalu Janáčkův máj, jakožto jednoho z festivalů klasické hudby v České republice.
Abstract:
Bachelor thesis “Marketing aspects of Janacek may” cops with the issues of marketing tools usage and the ways of communication with customers. These are demonstrated through the example of The International Music Festival Janacek May, one of the classical music festivals in The Czech Republic.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Jaromír Javůrek
  • Reader: prof. PhDr. Jindra Bártová, doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/n6m1q/