Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi. – Bc. Markéta PEJSAROVÁ
Bc. Markéta PEJSAROVÁ
Master's thesis
Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.
Use of the concept of relationship marketing focused on public relations in the business practice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem společnosti EKO-KOM a blíže se zaměřuje na vztah s veřejností. Vztahový marketing je nejprve definován z teoretického hlediska a dále z pohledu vybrané společnosti. Vztah s veřejností je následně shrnut ve SWOT analýze. Autorka práce realizovala výzkum zaměřený na spotřebitelské hodnocení a mínění o systému na třídění odpadů. Tento výzkum byl proveden …moreAbstract:
The thesis is focused on relational marketing of the company EKO-KOM and in more detail, it aims for the relation with public. The relational marketing is firstly defined from the theoretical point of view and from the point of view of the chosen society. The relation with public is summed up in the SWOT analysis. The author of the thesis did the survey focused on consumer evaluation and meaning of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEJSAROVÁ, Markéta. \textit{Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/snlpsr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PEJSAROVÁ, Markéta. Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh na zlepšení vzdělávání zaměstnanců na konkrétním případu
Gabriela Hanulová -
Návrh na zlepšení systému vzdělávání – na konkrétním příkladu
Dominika Purzitidisová -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Martin Dvořák -
Studie návrhů na zlepšení výrobních procesů se zaměřením na štíhlé procesy včetně BOZP
Kristýna Rinnová -
Studie návrhů na zlepšení výrobních procesů se zaměřením na štíhlé procesy včetně BOZP
Klára Scheffcziková -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy a návrhy na zlepšení jejího postavení na trhu v ČR
Kateřina Kozlová -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová