Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi. – Bc. Markéta PEJSAROVÁ
Bc. Markéta PEJSAROVÁ
Diplomová práce
Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.
Use of the concept of relationship marketing focused on public relations in the business practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem společnosti EKO-KOM a blíže se zaměřuje na vztah s veřejností. Vztahový marketing je nejprve definován z teoretického hlediska a dále z pohledu vybrané společnosti. Vztah s veřejností je následně shrnut ve SWOT analýze. Autorka práce realizovala výzkum zaměřený na spotřebitelské hodnocení a mínění o systému na třídění odpadů. Tento výzkum byl proveden …víceAbstract:
The thesis is focused on relational marketing of the company EKO-KOM and in more detail, it aims for the relation with public. The relational marketing is firstly defined from the theoretical point of view and from the point of view of the chosen society. The relation with public is summed up in the SWOT analysis. The author of the thesis did the survey focused on consumer evaluation and meaning of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEJSAROVÁ, Markéta. \textit{Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/snlpsr/.
Jak správně citovat práci
PEJSAROVÁ, Markéta. Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zlepšení vzdělávání zaměstnanců na konkrétním případu
Gabriela Hanulová -
Návrh na zlepšení systému vzdělávání – na konkrétním příkladu
Dominika Purzitidisová -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Martin Dvořák -
Studie návrhů na zlepšení výrobních procesů se zaměřením na štíhlé procesy včetně BOZP
Kristýna Rinnová -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy a návrhy na zlepšení jejího postavení na trhu v ČR
Kateřina Kozlová -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová