Smyslový marketing a brand management – Bc. Martin Graupner
Bc. Martin Graupner
Bakalářská práce
Smyslový marketing a brand management
Sensory Marketing and Brand Management
Anotace:
Tato práce je zaměřena na problematiku smyslového marketingu a brand managementu, pojednává o zapojení smyslových podnětů a zároveň se snaží objasnit jejich podstatu a využití v marketingové komunikaci, přibližuje problematiku brand managementu a zaměřuje se na nedílné části brandingu a jejich důsledek v rámci marketingové komunikace. Po vymezení základních pojmů a předpokladů, pro tyto dva vědní obory …víceAbstract:
This work is aimed on the issue of sensory marketing and brand management, deals with the involvement of sensory stimuli and at the same time tries to clarify their gist and use in marketing communication, introduces the issue of brand management and focuses on the integral parts of branding and their consequences in marketing communication. After defining the basic concepts and assumptions for these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e93ui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova