Bc. Miroslav Boháč
Bakalářská práce
Mystery shopping
Mystery Shopping
Anotace:
Cílem bakalářské práce je objasnit metodu marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Teoretická část práce popisuje marketingový výzkum obecně a dále podrobněji popisuje metodu Mystery shopping. V praktické části bylo zrealizováno empirické šetření v reálném prostředí firmy Feel Real s.r.o.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to clarify one of the marketing research method called Mystery shopping. The theoretical part of the thesis describes the marketing research in general and further in detail describes the method of Mystery shopping. In the practical part was implemented empirical survey withinin a real business environment of Feel Real Ltd company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k3t53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář