Vliv marketingové komunikace na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů v oblasti zdravé výživy – Nikola Neradová
Nikola Neradová
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů v oblasti zdravé výživy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NERADOVÁ, Nikola. \textit{Vliv marketingové komunikace na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů v oblasti zdravé výživy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/snsxof/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Bakalářský program EM (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
14. 6. 2024