Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera" – Jitka Strejčková
Jitka Strejčková
Master's thesis
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Analysis of the Integration of Product Placement in the Audiovisual Work "I wake up yesterday"
Abstract:
Diplomová práce s názvem Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera", se zaměřuje na použití marketingového nástroje product placementu v tomto konkrétním filmu. Teoretická část práce vymezuje tuto problematiku a její druhy propagace. Charakteristika právní legislativy v České republice a s ní související předpisy Evropské unie. Stanovení ceny za product placement …moreAbstract:
The thesis titled Analysis of the integration of product placement in the audiovisual work "I wake up yesterday," focuses on the use of marketing tools product placement in this particular film. The theoretical part defines the issues and their types of promotion. Characteristics of effective legislation in the Czech Republic and related European Union regulations. Pricing for product placement and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43904
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2015
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43904
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk