Tištěné propagační materiály Rádia Jihlava jako součást PR strategie – Linda Vaňková
Linda Vaňková
Bachelor's thesis
Tištěné propagační materiály Rádia Jihlava jako součást PR strategie
Printed promotion materials of Radio Jihlava as a part of PR strategy
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit způsob komunikace Rádia Jihlava s posluchači prostřednictvím vybraného letáku a na základě dotazníkového šetření zjistit jeho vhodnost pro službu Dobré zprávy, případně navrhnout jeho novou verzi.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2011
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.