Linda Vaňková

Bakalářská práce

Tištěné propagační materiály Rádia Jihlava jako součást PR strategie

Printed promotion materials of Radio Jihlava as a part of PR strategy
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit způsob komunikace Rádia Jihlava s posluchači prostřednictvím vybraného letáku a na základě dotazníkového šetření zjistit jeho vhodnost pro službu Dobré zprávy, případně navrhnout jeho novou verzi.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.