Tištěné propagační materiály Rádia Jihlava jako součást PR strategie – Linda Vaňková
Linda Vaňková
Bakalářská práce
Tištěné propagační materiály Rádia Jihlava jako součást PR strategie
Printed promotion materials of Radio Jihlava as a part of PR strategy
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit způsob komunikace Rádia Jihlava s posluchači prostřednictvím vybraného letáku a na základě dotazníkového šetření zjistit jeho vhodnost pro službu Dobré zprávy, případně navrhnout jeho novou verzi.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.