Mgr. Sylwia BUDZIK

Disertační práce

Nanotechnology in high school curriculum

Nanotechnology in high school curriculum
Abstract:
ABSTRAKT Rozvoj výuky na školách musí sledovat vědecký pokrok, a proto je nutné doplňovat obsah výuky o základní poznatky, nutné proto, aby veřejnost pochopila změny, ke kterým dochází všude kolem nás. Konec XX. století je charakterizován dynamickým rozvojem nanotechnologií, na který je zaměřena tato práce. V úvodu předkládané práce je stručně popsán rozvoj vědy koncem XX. století a na začátku XXI …více
Abstract:
ABSTRACT The progress in teaching should be in accord with the progress of science, that?s why the subject of teaching must be supplemented by the elements of modern knowledge which permit pupils to understand better what happens around us. The end of XX century is characterised by the rapid development of nanotechnology, which is deal with in this paper. Development of the science in the end of the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Zveřejnit od: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
  • Vedoucí: Doc. RNDr. Dalibor Dvořák, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUDZIK, Sylwia. Nanotechnology in high school curriculum. Ostrava, 2011. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie vzdělávání ve fyzice