Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – Mgr. Zuzana Smotlachová
Mgr. Zuzana Smotlachová
Diplomová práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech
Specifics of integrated marketing communications in selected industries
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou politiku italského nejčtenějšího deníku „La Gazzetta dello Sport“, přičemž se zaměřuje především na zdokumentování integrované marketingové komunikace. Cílem není pouhý popis marketingových aktivit deníku, ale především jejich zhodnocení s ohledem na současnou situaci vydavatelského průmyslu. Současnou situací vydavatelského průmyslu se v této práci rozumí dlouhodobý …víceAbstract:
The diploma thesis analyses a marketing strategy of Italian most read newspaper „La Gazzetta dello Sport“. Most of all it focuses on the issue of integrated marketing communication. It is not the aim of the thesis to provide readers with the bare description of marketing activities of the company, the main objective is to judge their sense in connection with the nowadays situation in publishing industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qm9k7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace