Trénink motorické představivosti pro brain-computer interface ve virtuální realitě – Simona Tinková
Simona Tinková
Bachelor's thesis
Trénink motorické představivosti pro brain-computer interface ve virtuální realitě
Motor imagery brain-computer interface training in virtual reality
Abstract:
The bachelor thesis includes the design and implementation of Motor imagery Brain-computer interface training using games in virtual reality. These components are mainly used for better training outcomes of participants. Another reason is to increase excitement while training. This thesis also describes the issues of previous trainings. The training was created in the game engine Unity and is currently …moreAbstract:
Bakalárska práca obsahuje návrh a implementáciu motorickej predstavivosti pre brain-computer interface tréningu s využitím hier vo virtuálnej realite. Tieto zložky sa využívajú najmä z dôvodu lepších tréningových výsledkov uchádzačov. Ďalším dôvodom je zvýšenie nadšenia uchádzačov z tréningu. Práca sa taktiež zaoberá problematikou predchádzajúcich tréningov. Tréning vznikol v hernom prostredí Unity …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vxziy/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2019
- Supervisor: RNDr. Filip Škola
- Reader: Mgr. Milan Doležal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TINKOVÁ, Simona. \textit{Trénink motorické představivosti pro brain-computer interface ve virtuální realitě}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Informatics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/sofjar/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Reducing the motor imagery brain-computer interface training time with embodiment in virtual reality
Filip Škola -
Embodied virtual reality environment for motor imagery brain-computer interface training
Filip Škola -
Realizace jednoduchého BCI hry s podporou pro eye-tracker
Ondřej VAIC -
Realizace jednoduché BCI hry pro trénink hokejistů s podporou akcelerometru
Martin FOLEJTAR