Trénink motorické představivosti pro brain-computer interface ve virtuální realitě – Simona Tinková
Simona Tinková
Bakalářská práce
Trénink motorické představivosti pro brain-computer interface ve virtuální realitě
Motor imagery brain-computer interface training in virtual reality
Abstract:
The bachelor thesis includes the design and implementation of Motor imagery Brain-computer interface training using games in virtual reality. These components are mainly used for better training outcomes of participants. Another reason is to increase excitement while training. This thesis also describes the issues of previous trainings. The training was created in the game engine Unity and is currently …víceAbstract:
Bakalárska práca obsahuje návrh a implementáciu motorickej predstavivosti pre brain-computer interface tréningu s využitím hier vo virtuálnej realite. Tieto zložky sa využívajú najmä z dôvodu lepších tréningových výsledkov uchádzačov. Ďalším dôvodom je zvýšenie nadšenia uchádzačov z tréningu. Práca sa taktiež zaoberá problematikou predchádzajúcich tréningov. Tréning vznikol v hernom prostredí Unity …víceKlíčová slova
brain-computer interface BCI tréning motor imagery MI Unity animácie hra virtuálna realita VR
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vxziy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2019
- Vedoucí: RNDr. Filip Škola
- Oponent: Mgr. Milan Doležal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Reducing the motor imagery brain-computer interface training time with embodiment in virtual reality
Filip Škola -
Embodied virtual reality environment for motor imagery brain-computer interface training
Filip Škola -
Realizace jednoduchého BCI hry s podporou pro eye-tracker
Ondřej VAIC -
Realizace jednoduché BCI hry pro trénink hokejistů s podporou akcelerometru
Martin FOLEJTAR