Činnost a marketingové aktivity vybrané kulturní památky – Michala SRBOVÁ
Michala SRBOVÁ
Bakalářská práce
Činnost a marketingové aktivity vybrané kulturní památky
Marketing activities of a selected cultural monument
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingu památkových objektů. Cílem práce je popsat činnosti a analyzovat marketingové aktivity státního zámku Ratibořice a národní kulturní památky Babiččino údolí, zhodnotit poznatky a formulovat doporučení na zlepšení současné situace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány marketing, marketingový mix …víceAbstract:
Bachelor thesis is aimed at the problems of cultural monument marketing. The goal of this thesis is to describe the activities and analyse marketing activities of chateau Ratibořice and the national cultural heritage Babiččino údolí, to evaluate the findings and to formulate recommendations for improvement of the current situation. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SRBOVÁ, Michala. Činnost a marketingové aktivity vybrané kulturní památky. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané kulturní památky
Zuzana ULLMANNOVÁ -
Kulturní památky v průmyslově postiženém regionu Mostecko
Dominik Míroš -
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Karolína Krejčová -
Marketingová strategie národní kulturní památky Huť Jakub Tasice
Martin Hnízdil -
Služby a marketingové aktivity vybrané kulturní památky
Dennis KRISTL -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková