Zdeněk Bárta

Bakalářská práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Práce pojednává o významu manažerů pro klíčové zákazníky z pohledu vnitřní struktury společnosti. Popisuje konkurenční výhodu, které je možné dosáhnout, v případě, že společnost tuto pozici má. Práce poukazuje na očekávání, které zákazník od manažera pro klíčové zákazníky má. Představuje pracovní náplň těchto manažerů a proces jejich zaškolování ve vybrané společnosti. Práce definuje pojmy CRM (customer …více
Abstract:
This study disserts upon the importance of Key Account Manager from the internal company structure point of view. Describing the competitive advantage that is reached if the company employs the Key Account Manager. It also shows, what are the expectations of the customer from the Key Account Manager. The study indicates the workload of the Key Account Manager and the training process within the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní