Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Tereza Silná
Bc. Tereza Silná
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zejména nákupní atmosférou a prvky merchandisingu. V teoretické části jsou tyto pojmy charakterizovány a detailněji rozvedeny a v části aplikační se nachází zejména výzkum, který se zabývá tím, jak mnou zvolené obchodní jednotky Lidl, v. o. s. a Penny, s. r. o. dodržují jednotlivé prvky a zásady merchandisingu a jaká je v těchto jednotkách nákupní atmosféra z pohledu …víceAbstract:
This thesis is engaged in shopping atmosphere and merchandising elements. In the theoretical part, these concepts are characterized and detail elaborated and in the application part is especially research that addresses how my chosen business units Lidl, wasps, and Penny, Ltd. adhere to the individual elements and principles of merchandising and what is in these units shopping atmosphere from the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yami7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Nešpolová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková