Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy – Bc. Iva Karpianusová
Bc. Iva Karpianusová
Master's thesis
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Identification of Target Groups for Communication and Proposal of Digital Communication Strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin a tvorbou digitální komunikační strategie pro firmu dietashopbrno.cz. Je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska a nástroje pro návrh marketingové komunikace v digitálním prostředí. Praktická část práce se zabývá segmentací trhu dle nabízeného sortimentu, a také současnou situací …moreAbstract:
This thesis deals with the identification of target groups and the creation of a digital communication strategy for the company dietashopbrno.cz. It is divided into three parts: theoretical, practical, and project. The theoretical part presents the background and tools for designing marketing communication in the digital environment. The practical part of the thesis deals with market segmentation according …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARPIANUSOVÁ, Iva. \textit{Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/spapk4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Karpianusová, Iva. Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec -
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Tomáš Zelenka -
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet
Jan Pavel -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová