CLIL na 1. stupni ZŠ u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Eliška MALLÁ
Eliška MALLÁ
Master's thesis
CLIL na 1. stupni ZŠ u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
CLIL at the primary school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na výuku metodou CLIL na prvním stupni ZŠ. Zkoumá efektivitu touto metodou u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, vysokým intelektem a dobrými školními výsledky. Cílem je také zjistit, jak tito žáci na hodiny CLILu reagují, jak je prožívají. Současně také zjišťuje, zda některé metody a strategie CLILu pomáhají zkoumaným žákům dosáhnout obou cílů hodiny. Výzkumu se …moreAbstract:
This thesis is focused on the CLIL method at the primary school. It finds out the effectivity of this method for pupils with special needs, high intellect and good results. Next goal is also to find out how these pupils react on CLIL lessons, how they experience them. In the same time, it also tries to find out if some of the methods and strategies of CLIL help to pupils reach both lesson goals. Two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Barbora Reynaert, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALLÁ, Eliška. CLIL na 1. stupni ZŠ u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů, asistentů pedagoga a rodičů při edukaci žáků s poruchou autistického spektra na základní škole
Eliška Foltýnová -
Vliv poruchy autistického spektra na výuku hry na klavír v ZUŠ
Jana Marušníková