CLIL na 1. stupni ZŠ u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Eliška MALLÁ
Eliška MALLÁ
Diplomová práce
CLIL na 1. stupni ZŠ u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
CLIL at the primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na výuku metodou CLIL na prvním stupni ZŠ. Zkoumá efektivitu touto metodou u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, vysokým intelektem a dobrými školními výsledky. Cílem je také zjistit, jak tito žáci na hodiny CLILu reagují, jak je prožívají. Současně také zjišťuje, zda některé metody a strategie CLILu pomáhají zkoumaným žákům dosáhnout obou cílů hodiny. Výzkumu se …víceAbstract:
This thesis is focused on the CLIL method at the primary school. It finds out the effectivity of this method for pupils with special needs, high intellect and good results. Next goal is also to find out how these pupils react on CLIL lessons, how they experience them. In the same time, it also tries to find out if some of the methods and strategies of CLIL help to pupils reach both lesson goals. Two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Barbora Reynaert, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALLÁ, Eliška. CLIL na 1. stupni ZŠ u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů, asistentů pedagoga a rodičů při edukaci žáků s poruchou autistického spektra na základní škole
Eliška Foltýnová -
Vliv poruchy autistického spektra na výuku hry na klavír v ZUŠ
Jana Marušníková